środa, 6 czerwca 2012

Witam!
Dzisiaj mam dla was outfity:) mam nadzieję, że Wam się spodoba:) przygotowałam 2 zestawy:)

torebka, która została użyta do obu zdjęć:

Buciki, które również zostału użyte do obu zdjęć:



Bransoletka użyta w zdjęciach:
Srebrny pierścionek z turkusowymi oczkami użyty w zdjęciach:


Pierwszy zestaw z różową sukienką:



A teraz drugi zestaw:)

bluzeczka,która została użyta do zdjęć:



- Buciki z allegro za 90zł
- torebka z sh za około 7 zł
- bransoletka z h&m za 20zł
- pierścionek dostałam w prezencie:)
- sukienka z GAP za około 90 zł 
- spodenki z carry za około 60 zł 
- bluzeczka z h&m za około 30 zł


To na dzisiaj tyle:)

Przepraszam za jakość zdjęć, ale musiałam sama sobie robić:D więc wyszło jak wyszło:)

Pozdrawiam i życzę miłego dnia!:):*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz