wtorek, 5 czerwca 2012

To Rozpoczynamy:D

Witam Was wszystkich:) Od dzisiaj rozpoczynamy bloga!:)

A więc na początek zacznę od lakierów:)



lakier w odcieniu zielenii - Golden Rose nr 217


lakier w odcieniu fioletu - Golden Rose nr 126


lakier w odcieniu mięty/błękitu - Ingrid Cosmetics Nail Polish nr 403


lakier w odcieniu granatu - Wibo Extreme Nails nr 361


odżywka do paznokci  - Venita Nail Therapy solarium protection, utrwala i utwardza


Lakiery z Golden Rose pod względem wytrzymałości są sredniej konsystencji, więc fankom trwałości mogą nie przypaść do gustu. Na moich paznokciach wytrzymują około 2 dni bez odpryskiwania. Jak dla mnie konsystencja jest świetna, super się rozprowadzaką. Kolorystyka też jest cudowna. Do wyboru jest bardzo dużo kolorów, które pięknie prezentują się na płytce paznokcia:)

Koszt około 6zł


Lakier Nail Polish by Ingrid jest gorszej jakości niż Golden Rose pod względem wytrzymałości, ale jeśli nałożymy na niego utwardzacz to wytrzyma troszkę dłużej bez odpryskiwania. Ale nie jest wcale rewelacyjny. Konsystencja nie grzeszy jakością. Ja już mam ten lakier od 2 miesięcy i nadal jest taka sama, także za to bardzo duży plus jak na taką cenę.

Koszt około 3/4 zł

Lakier Wibo Extreme Nails jak dla mnie jest rewelacyjny za taką cenę. Utrzymał się najdłużej na moich paznokciach bez odprysków około 4 dni, jednak z minimalnymi odpryskami to tak do 5/6 dni da się jeszce wytrzymać:) Konsystencja jest świetna i bardzo fajnie rozprowadza się go na paznokciu. Tutaj duży plus jak dla mnie

Koszt około 4/5 zł


Odżywka Venita Nail Therapy solarium protection jak dla mnie jest w porządku. Używam jej od około 2 miesięcy i moje paznokcie troszkę się polepszyły. Są twardsze, chociaż nadal lubią się rozdwajać, co jest dla mnie okropną zmorą. Ale jest już lepiej niż gorzej:) niby pisze na opakowaniu, że można dać na wymalowane paznokcie w celu utwardzenia, jednak ja stosuje na samą płytkę paznokcia, ponieważ szkoda mi go zużywac jako utrwalacz do lakierów. Kupiłam po to, żeby stosować jako odżywkę, więc też tak robię. Ale oczywiście można stosować w dwojaki sposób:)

Koszt około 8zł z groszami:)




Jak dla mnie najlepszą trwałością wykazują się lakiery z inglota. Mogą długo siedzieć po otwarciu i nadal konsystencja jest taka sama. Kiedyś miałam lakier z inglota przez 2 lata i nadal był taki jak po otwarciu. Są naprawdę świetne. Ale wiadomo jak z większością, co droższe to lepsze:)

Jakie są Wasze ulubione lakiery? I jakie są Wasze opinie na temat tych lakierów, które dzisiaj przedstawiłam? Może jesteście bardziej zachwycone lub mnie?:) 

Przepraszam za literówki, ponieważ piszę na szybko:) 

Jeśli mi się uda to wstawię jeszcze dzisiaj recenzję podkładu maybelline Affinitone Mineral


Pozdrawiam Was cieplutko i do usłyszenia!:):**








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz