wtorek, 5 czerwca 2012

Podkład Maybelline, Affinitone Mineral

 Cena w granicach 25-35 zł
 pojemność 30 ml

Opis Producenta


Ekskluzywna mineralna formuła idealnie dopasowuje się do wszystkich odcieni skóry. Perfekcyjnie pokrywa skórę, nadając jej nieskazitelny, naturalny wygląd. Wygładza i rozpromienia. Doskonały do każdego rodzaju cery, nawet wrażliwej. Dostępny w 6 odcieniach.
Składniki - pigmenty w 100% mikromineralne:
- 0% talku,
- 0% zapachu,
- 18 SPF.
Efekt: zdrowy i naturalny wygląd skóry.
Widoczny efekt udowodniony już po 8 tygodniach stosowania*:
+ 51% bardziej wygładzona skóra,
+ 33% bardziej promienna skóra,
+ 17% lepiej nawodniona skóra,
* Badanie kliniczne po 8 tygodniach stosowania – ocena skóry bez makijażu.

Skład: Acqua/Water, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Glycerin, Isotridecyl Isononanoate, PEG-9, Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone, Disteardimonium Hectorite, Dimethicone / Polyglycerin-3 Crosspolymer, Sodium Chloride, Phenoxyethanol, Methylparaben, Disodium Stearoyl Glutamate, Chlorphenesin, Disodium EDTA, Acrylates Copolymer, Propylparaben, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Aluminium Hydroxide, PEG-9, Ethylparaben, Isobutylparaben, Butylparaben.
May contain: CI 77891, Titanium Dioxide, CI 77499, CI 77492, CI 77491, Iron Oxydes.

Ja mam odcień nude. Jak dla mnie jest zbyt ciemny, ponieważ jestem bardzo blada:p
Stosowałam go ze 3 razy.
Na początku skóra wygląda bardzo fajnie i jest rozświetlona, jednak po pewnym czasie zaczyna się niemiłosiernie świecić. Pomimo tego, że nie jestem zwolenniczką matowości na twarzy, to to świecenie nie przypadło mi do gustu. Wyglądałam jak bym była wykremowana tłustym kremem:p
Podkład nie kryje zbyt mocno, krycie jak dla mnie jest niewielkie. Szkoda mi buzi na taki efekt.

Podkład nałożony na dłoń:

Po wklepaniu w skórę:



Mi zabardzo nie spasował ten podkład. Nie wiem jak Wy?:) Miałyście z nim doczynienia? Lubicie go?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz